Registrer din Festool-maskine og få cashback nu!
ROTEX Excentersliber med gear
Find den rigtige ROTEX til din applikation nu!
Med ROTEX Excentersliber fra Festool har du en rigtig allrounder i hænderne: Grovslibning, finslibning og polering - alt sammen med kun ét værktøj. Den kraftige motor i kombination med ROTEX-kurvesporet gør, at du kan fjerne op til tre gange mere materiale ved grovslibning. Kraftfuld, alsidig og pålidelig - køb ROTEX nu, og få fordel af cashback-fordelen
Overfræser
Find den rigtige overfræser til dine behov nu!
Med vores overfræsere kan du foretage præcis fræsning af udskæringer, affasning og notning samt profilering af alle slags emner. Overfræserne er kendetegnet ved en kraftig elmotor, præcision, ukompliceret skift af fræsere og et bredt udvalg af tilbehør. Udnyt cashback-fordelen nu, og sikre dig din nye overfræser i dag.
FAQ (OSS)
Ofte stillede spørgsmål og svar
Kan du ikke finde det rigtige svar på dit spørgsmål her? I så fald bedes du kontakte vores kundeservice: customerservice-dk@festool.com.
Forudsætningen for udbetaling af cashback er køb af en deltagende maskine i kampagneperioden fra 14. juli 2025 til 30. november 2025 og upload af fakturaen til den personlige MyFestool-konto senest den 14. december 2025. Nærmere oplysninger findes i betingelserne for deltagelse.
Du har mulighed for at registrere maskinen direkte i cashback-registreringsprocessen i MyFestool. For at gøre dette skal du sætte kryds i boksen i slutningen af registreringsprocessen.
Bemærk: Hvis du kun tilmelder dig Garanti all-inclusive, bliver produktet ikke automatisk registreret til cashback!
Nej, det er desværre ikke muligt. Du skal selv registrere dig på din egen MyFestool-konto.
Det er desværre ikke muligt. Det er nødvendigt at registrere hvert produkt individuelt og uploade fakturaen separat hver gang. Du behøver dog ikke to separate fakturaer for produkterne.
Vi holder dig naturligvis opdateret. Hvis din registrering er vellykket, modtager du en bekræftelsesmail. Så snart dine data er blevet kontrolleret, modtager du endnu en e-mail for at bekræfte, at alt er gået godt, og din cashback vil blive overført til den bankkonto, du har angivet. Hvis vi opdager, at vi stadig mangler oplysninger, når vi kontrollerer dataene, vil vi naturligvis kontakte dig.
Alternativt kan du til enhver tid tjekke status på din MyFestool-konto.
Det er desværre ikke muligt at deltage uden en faktura.
Vi anbefaler, at du tjekker status på din MyFestool-konto. Hvis der ikke vises noget der, kan du sende en e-mail til customerservice-dk@festool.com. De vil tjekke, om alt er i orden med din registrering.
I så fald bedes du sende en e-mail til customerservice-dk@festool.com med angivelse af dit procesnummer .